ponedjeljak, 4. travnja 2011.

Ove noći

Ove noći
Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: “Noć je puna zvijezda,
Trepere modre zvijezde u daljini”.

Noćni vjetar kruži nebom I pjeva.

Ove noći mogu napisati najtužnije stihove.
Volio sam je a katkad je I ona mene voljela.

U noćima kao ova, držao bih je u svom naručju.
Ljubio sam je, koliko puta, pod beskrajnim nebom.

Voljela me, a katkad sam I ja nju volio.
Kako da ne ljubim te njene velike nepomicne oci.

Ove noći mogu napisati najtuznije stihove.
Pomisao da je nema. Osjecaj da sam je izgubio.

Slusati beskrajnu noc, bez nje jos beskrajniju.
I stih pada na dusu kao rosa na livadu.

Nije vazno sto moja ljubav nije mogla zadrzati.
Noc je zvjezdovita I ona nije uz mene.

Ista noc odijeva bjelinom ista stabla.
Mi sami, oni od nekada, nismo vise isti.

Vise je ne volim, zaista, ali koliko sam je volio.
Moj glas je iskao vjetar da joj dodirnem uho.

Drugome. Pripast ce drugome. Kao prije mojih poljubaca.
Njen glas, Njeno sjajno tijelo. Njene beskrajne oci.

Vise je ne volim, zaista, a mozda je ipak volim.
Tako je kratka ljubav, a tako dug je zaborav.

Jer sam je u nocima, kao ova, drzao u svom narucju,
Moja je dusa nespokojna sto ju je izgubila.

Iako je ovo posljednja bol koju mi ona zadaje,
I ovi stihovi posljednji koje za nju pisem.


Pablo Neruda

Totalno je nepotrebno da ovako nešto kvarim dodavanjem svojih komentara ili bilo kakvim opisivanjem... Neruda je pametno i točno sve napisao..... Ove noći mogu napisati najtužnije stihove....


4 komentara:

  1. ...Tako je kratka ljubav, a tako dug je zaborav... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za cijeli svoj život ja nikada nisam vidio ništa što je radio bilo tako brzo, kao da je čarolija dr. Агбазары. Nakon kontakta s dr. Агбазарой sam počeo vjerovati u prièe da svaki novčić ima dvije strane. Kad je moj ljubavnik me napustio, ona se zakleo da nikada se ne vrate ko mi opet, ali, hvala Bogu, da uz pomoć Dr. Agbazara od mene moj ljubavnik natrag k meni u roku od 48 sati, i želim da i drugi ljudi, koji su slomljena srca, da se povežu s dr. Agbazara kroz te detalje ispod putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili preko WhatsApp na +2348104102662, onda možete vidjeti čudesa dr. Agbazara

      Izbriši
  2. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

    OdgovoriIzbriši