ponedjeljak, 11. travnja 2011.

Život ide dalje, život brzo prolazi.....

Danas cijeli dan razmišljam što napisati... I sjetim se da ustvari nisan ništa pametno dodala o neuzvraćenoj ljubavi, koju je gotovo svatko od nas jednom, nažalost, proživio... Razmišljajući o tome, odlučila san i pretražiti sveznajući google, da vidim je li piše šta pametno o tom... I gle, google sve zna... Nađoh nekoliko strategija za neuzvraćenu ljubav.... Zamislite za šta sve postoji strategija :)?!?!

Neuzvraćenu ljubav svi su doživjeli barem jednom, a oporavak ponekad može poprilično potrajati. Ponekad se da izraziti i u godinama... Da,  neuzvraćena ljubav poprilično je česta, pa i među onima koji su davno izašli iz tinelđerskih godina. Naravno, suočiti se s činjenicom da ti osjećaji nisu uzvraćeni poprilično je bolno i nimalo lako.... Dakle, "google" zbori ovako....

Liječenje posljedica može potrajati, a mi smo se prisjetili nekoliko učinkovitih strategija:
1. Nastoji što manje vremena provoditi s osobom koja ti sviđa, a ne osjeća isto prema tebi.
2. Suoči se s činjenicom da ti ta osoba ne želi uzvratiti osjećaje. To je bitno kako bi konačno mogla zatvoriti to poglavlje i početi živjeti.
3. Napiši na papirić 'Preboljela sam ga' i zakači u novčanik ili u planer koji stalno otvaraš kako bi ti to uvijek bilo pred očima i podsjetilo te da si odžalovala.
4. Zaokupi si misli. Pronađi nove hobije ili zanimljive aktivnosti koje te ispunjavaju.

5. Okruži se ljudima koji te vole. U ovom trenutku bitna ti je podrška bliskih osoba iz obitelji, a nemoj se ustručavati i da ih zamoliš za neki savjet i utješnu riječ.
6. Budi u veselom društvu. S prijateljima koji su dobro raspoloženi i ti ćeš se bolje osjećati – poznato je da je smijeh najbolji lijek za sve tegobe, pa i za neuzvraćenu ljubav. To će ti pomoći i da vidiš kako stvari nisu tako crne.
7. Poradi na samopouzdanju. Svaki dan se sjeti svojih pozitivnih osobina. Reci si da si super osoba bez obzira što ti netko nije uzvratio osjećaje. Razmisli što bi željela - biti samouvjerenija, biti bolja poznavateljica glazbe, bolje plesati ili rolati i poradi na tome.
8. Zaslužujem biti voljena! Osoba koja ti ne uzvraća osjećaje te ni ne zaslužuje. Zbilja, bi li željela biti s nekim tko ti ne može uzvratiti istu količinu emocija?
9. Sjeti se načina na koji si rješavala prijašnje emocionalne teškoće i primijeni ih i u ovoj situaciji.
10. Ugađaj si. Uživaj u dobrim  filmovima, glazbi, izlascima i svemu što te ispunjava.
11. Kreni dalje. Tek kad se osjetiš spremnom prihvati izlazak s potencijalnim novim kandidatom i dopusti si da se ponovno zaljubiš iako ti se vjerojatno sada u ovoj depra fazi slomljena srca još uvijek čini da je to nemoguće. Ljubav se zbilja događa kad se najmanje nadaš, no moraš biti spremna prepustiti se tim osjećajima. Zato glavu gore i misli pozitivno!

3 komentara:

  1. stvarno sam se trudila ostavit jako dobar komentar... stovise napisala sam omanji roman natemu neuzvracene ljubavi... kad ono: blog mi nije uzvratio ljubav i bojkotiro je moj komentar... sad sam slomljenog srca... :(((
    nego, ovaj nas prijatelj google je sve to lijep streberski napisao kako zaboravit neuzvracenu ljubav... ali isto tako nije napiso da je ona najsladja i ostaje ti kao uspomena cijeli zivot. sto nije uvijek, kroz djetinjstvo, bila najsladja i najbolja igracka bas ona koju nismo mogli imat, a cim bi ju dobili izgubila je svu tu car i misteriju... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. hhhah.. nemoj da ti moj blog slama srce, tako ti svega :P!! ajde, ajde, uvatit ce tebe opet inspiracija; bar na ovu temu nije tesko pisati :)! I sta nisi ocekivala da nam je prijatelj google strebi?! ali isto tako nije mi jasno di si ti tu nasla nesto najslade.... ne kuzimo se u ovom zadnjem dijelu tvog komentara :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo. Nakon što sam godinama bio u vezi s mužem, raskinuo je sa mnom, učinio sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio zbog ljubavi koju imam za njega sam ga molio sa svime, davao sam obećanja, ali on je to odbio. Prijatelju sam objasnio svoj problem i ona mi je predložila da se radije obratim čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam e-poštu kotača pravopisa, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti meni prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće je drugi dan, bilo je oko 16 sati. Bivša me zvala, bila sam toliko iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Otada sam obećao da ću svima koji znam da imaju problema u vezi biti od pomoći takvoj osobi upućujući ga ili jedinog pravog i moćnog kaluđera pravopisa koji mi je pomogao oko mog vlastitog problema. email: doctorosagiede75@gmail.com ili WhatsApp na +2349014523836 ili Viber na +2349014523836 možete mu poslati e-poštu ako vam je potrebna njegova pomoć u vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    OdgovoriIzbriši